sobota, 27 listopada 2010

Pierwszy krok do zaistnienia w sieci

Funkcjonujemy w latach, w których bez wątpienia najpopularniejszym źródłem poszukiwania informacji jest internet. Poczucie tego, jak wielka moc drzemie w medium internetowym, powoli zakorzenia się w coraz większej ilości przedsiębiorców, chcących podejmować 



Fakty są jednak takie, że bardziej zaawansowana wiedza, ale także świadomość wielu potencjalnych klientów na tego typu usługi jest zastraszająco niska. Większość właścicieli firm uważa, iż sukces w internecie gwarantuje jedynie prosta, nie złożona witryna internetowa, zaś na jej wdrożeniu zarazem by rozpoczęli i zakończyli podejmowane działania w sieci. Niestety nie tędy droga, a już na pewno nie do sukcesu. Błędne, ale zarazem często spotykane wydaje się tu być założenie, że przy najmniejszych nakładach finansowych w działania internetowe, można uzyskać maksimum dochodu.

Poza prostym projektem witryny internetowej, który warto aby wdrożony został wg. powszechnie przyjętych standardów oraz zasad web-usability, warto podejmować chodź by najmniejsze kroki mające na celu promocję danej witryny zarówno w przeglądarkach internetowych, jak i na serwisach partnerskich, powiązanych tematycznie itp. Dziś samo tworzenie stron internetowych to nie wszystko.

Warto pamiętać, iż dopóki stworzenie strony internetowej, nie zostanie poparte aktywnymi działaniami promującymi witrynę, dopóty ciężko oczekiwać wzmożonego ruchu na stronie, zwiększonej sprzedaży, zainteresowania ofertą itp. Chcąc wyjść na przeciw oczekiwaniom swoich klientów, wiele agencji interaktywnych oferuje szereg tego typu usług, min. promujące strony www w najpopularniejszych przeglądarkach internetowych.

Problem tkwi jednak w tym, że osoby odpowiedzialne za kreowanie świadomości oraz wizerunku danej firmy, a także osoby odpowiedzialne za sprzedaż (dział marketingu), niekiedy kompletnie nie zdają sobie sprawy, jak wielka moc i potencjał drzemią w podejmowanych działaniach marketingu internetowego. Co więcej, śmiem domniemać że coraz częściej skuteczniejsze i zarazem tańsze w utrzymaniu, okazuje się zainwestowanie w reklamę internetową lub usługi doradcze z tego zakresu, niż utrzymywanie kolejnego przedstawiciela handlowego na etacie.
Blog młodzieżowy - patrolowcy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz